16:26 Posted In , , Edit This 8 Comments »

Si a inceput minunabila perioada de teze, lucrari, vrajeli de genu' asta.
Am inceput in forta cu teza la biologie, care a fost un succes absolut. Datorita prietenilor mei, teza de la info nu va fi chiar atat de grea pe cat credeam.[multumesc. :*] Iar apoi... am doua saptamani pentru a ma pregati la mate si romana. [da, iar mate. ]
Deci, imi cer scuze de acum, daca voi marginaliza putin scrisul prin aceasta zona. :)

PS. As f vrut sa fiu acum in Bucuresti...la concert. AC/DC. Dar ma revansez la Serj!! 

8 inimi colorate:

Ioan-Cristian Barbu spunea...

stiu cum te simti >:D<..
eu miercuri scap de teza la info si's libeeer <:-P..
vineri bal 8->.. incepe perioada faina a scolii :D (adica sfarsitul anului scolar :)) )

julie spunea...

vineri, baaaal.
====> partyyy
:))

:-"

sfarsitul anului solar pentru mine va incepe... peste vreo 3 saptamani. :))

Unknown spunea...

succes in perioada asta un pic mai grea :* hai ca o sa treaca cu bine >:D<

Dave spunea...

tezele...pe toti ne afecteaza, iar pe mine ma tampesc..mai ales esecurile, cum ar fi cel de la fizica #-o

P.S: si eu as fi vrut sa fiu la Bucuresti.
AC/DC rocks ! \m/

Riru Adriella spunea...

mda... la mine sfarsitu va incepe abea in 4 iulie. deci o duceti mai bine ca mine.

dar, spre deosebire de voi, eu nu vreau sa se termine.. :(((

Andrei Ghiorghe spunea...

Succes la examene...

Александра spunea...

Succes!

julie spunea...

multumesc tuturor. :)

aaa. Adriella mama, orice sfarsit anunta un nou inceput.
si al tau va fi excelent
>:D<
don't worry, be happy. :*