15:45 Posted In , , , Edit This 9 Comments »

de cateva zile ploua... 

motive de plans. de oboseala. multumesc ca-mi esti alaturi.  ca m-ai imbratisat cand aveam nevoie.

in ciuda succesului la teza la info, nu am niciun chef de mate. sa mai scap si de asta. si nu mai prea am de ce sa-mi fac griji.  

ps. astazi mi-am autodaruit o milka patata. 

----------------------------------------------------------------

Pentru ca eu sunt cea dintai si cea din urma
Eu sunt cea venerata si cea dispretuita
Eu sunt prostituata si fecioara
Eu sunt bratele mamei mele
Eu sunt cea stearpa si numerosi sunt copii mei
Eu sunt cea casatorita si fata batrana
Eu sunt cea care aduce pe lume si
cea care nicicand n-a zamislit
Eu sunt alinarea durerilor nasterii
Eu sunt sotia si sotul
Eu am fost barbatul care m-a crescut
Eu sunt mama tatalui meu
Sunt sora sotului meu
Si el e copilul meu respins
Poarta-mi intotdeauna respect
Pentru ca eu sunt cea scandaloasa si magnifica.


Imn catre Isis. 



9 inimi colorate:

Unknown spunea...

si eu vreau milka patata :D frumos imnul..mi-a placut mult ;)

Ioan-Cristian Barbu spunea...

cum ai luat la info 8.4 poti sa iei si la mate o nota mare :)
inveti un pic mai mult.. poate mergi la ore la beni:)).. te descurci tu cumva >:D<

julie spunea...

atat ai de spus ?
mate?

Ioan-Cristian Barbu spunea...

:-?... a da.. mie de ce nu mi'ai dat din milca ?:-w.. si eu vroiaam :D

p.s. imnul e super si melodia si mai si:)

julie spunea...

lasa ca iti dau si tie. :*

imnul e din 11 minute - paulo coelho. :)
si melodia.. :-"
e melodie. :))


altcevaaaa? :x

Dave spunea...

frumos, ziceam :)
eu am scapat in sfarsit de teze#-o
mari dureri de cap

Anonim spunea...

Superba piesa ;)

julie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anna spunea...

şi ne-am promis că dacă unul cade,cădem amândoi !