Upgrade. Liber?

09:03 Edit This 1 Comment »

Amalgam de sentimente imi inunda tot corpul, pana si ultimul petec de piele.  Fluturi in stomac, mi se pare sau sunt intr-un spatiu oniric? Trezeste-ma. Spune-mi ca nu. Spune-mi ca traiesc din nou aceleasi emotii, sau poate, chiar mai puternice. Spune-mi ca nu vei uita nicicand privirea mea. Priveam eternitatea. Te priveam pe tine. Ceea ce simt, nu are definite. Iar daca are, doar tu o poti descoperi.

Iar acum, imi permit sa te citez : "De aceea e bine sa indraznesti fara masura,sa vrei fara masura,sa iubesti fara masura,sa fi asa cum esti,sa spui ce ai de spus,sa faci ce trebuie facut.Caci timpul"are prostul obicei de a fi ireversibil"." 

Nu-ti fie teama. Nu voi suferi. Tu nu-mi poti face asta. 

Si da, vorbesc cu tine. 

1 inimi colorate:

Radu spunea...

povestile se scriu si astazi...diferentele sunt mici,desi nimeni nu intelege exact unde a fost inceputul si daca finalul exista...primul pas in iubire e la fel de important ca si ultimul...iar eternitatea nu inseamna drumul final,ci si inceputul...