furie.

21:23 Edit This 8 Comments »
am promis că acest blog nu va fi un loc în care să-mi vărs amarul. dar uneori, în zile ca astăzi, trebuie! 

ai promis.
ai minţit.
te-am iertat.

poveste sisifică! repetată la nesfaşit ca într-un ciclu infinit.

dar nu ştiu de câte cuvinte am nevoie ca să îţi spun că iubesc alţi ochi, că sunt fericită şi radiez.
se pare că indiferent de numărul de cuvinte, am spus-o.

asta e. nu mai meriţi nici explicaţii, nici să-mi vărs furia pe tine.
nici măcar atât.







8 inimi colorate:

Anonim spunea...

şi totuşi, ai scris.
pentru, despre, în legătură cu.. el (mă gândesc că e pt un el postarea)

cheer up anyway, n-are rost să te stresezi :*

>:d<

29 decembrie spunea...

...
blogul e pentru suflet.

Bianca Tămaș spunea...

Mmm... ai tot dreptul sa fii furioasa. Indiferent daca merita sau nu. Daca asta te face sa te simti mai bine, atunci fii furioasa. Tipa, plangi, orice e nevoie. TU contezi.

C.L.M. spunea...

off>:D< come here>:D<

album spunea...

:X... satisfactie ...

Flaviius87 spunea...

Ceea ce conteaza cel mai mult esti TU si parerea ta. Daca tu nu te gandesti la tine, atunci cine?:)

Lavinia Dance spunea...

sentiemntul de furie trece , desi pe moment lasa un gust amar.

Eva Dee spunea...

si cu asta ai incheiat! >:D<

o sa fie bine si asa, sunt aici pentru orice:*