fără titlu.

17:05 Edit This 6 Comments »
investiţii. temporale, emoţionale, sentimentale... mai sunt?
oricum, toate pentru tine.
bucăţi de suflet pierdute într-o ploaie rece cu speranţa norilor care vor trece deasupra ta.
şi probabil dintr-o pură coincidenţă sufletul meu va cădea sub formă de lacrimi ale cerului peste zâmbetul tău.

şi da e toamnă, şi va ploua din ce în ce mai des.
şi speri să râzi.

încep să pierd noţiunea timpului, să-mi calculez secundele în funcţie de respiraţia ta.
ritmul tău cardiac e cea mai dulce simfonie.m-aş putea pierde.
mă faci să-mi fie dor de ceva ce nu am avut niciodată. încă.
acum dormi, ne întâlnim în vis.

Ps. Mi-e dor de Cătălina.

pentru un Tu superior tuturor entităţilor aparţinătoare persoanei a II-a singular. 




6 inimi colorate:

Eva Dee spunea...

crezi ca merita cu adevarat toate aceste investitii?sau merita sa`ti storci norii grei de ploaie inainte de furtuna?

ai grija de inima ta!>:D<
whatever, i'll be always by your side sweetheart!:*

julie spunea...

da, merita.
stii si tu despre ce e vorba, si merita. >:D<

i know darling :*

Andrei Răduţu spunea...

Artistic my friend. Un weekend cat mai placut ! >:D<

C.L.M. spunea...

Toamna asta :> Ce frumoasa e postare!

>:D<

Anonim spunea...

nu ştiu de ce m-am gândit la melodia lui Florin Chilian când am citit "oricum, toate pentru tine.". cred că zice acolo ceva gen "pentru tine toateee..".
Genial, oricum.

Bianca Tămaș spunea...

uneori, dam tot ce avem pentru altii. Si ramanem goi... fara macar un multumesc.