Furtuni ?!

17:40 Edit This 7 Comments »
opreşte-te un minut.
şi gândeşte. visează iar la toate minutele în care tăceam amândoi.
când visam împreună, ne înveleam în nori. dar acum norii tăi mă zgârie. şi doare.
Soarele tău mă doare. mă striveşte. mă arde.
cândva mi-ai spus : "Calcă-mi Pământul în picioare, şi va fi Pământul tău"
dar acum, Pământul tău mă alungă.
lacrimi de ploaie. curg. necontenit. nestăpânit.
ce le-ai făcut? nu vezi că natura nu vrea să pleci ?
nu vezi că eu nu vreau să pleci ?

şti tu oare că există flăcări pe care nicio furtună nu le poate stinge? poţi să pleci şi să te întorci.
eu voi fi tot aici, aşteptând. deşi poate nu vrei. 



7 inimi colorate:

Eva Dee spunea...

Poate ca nu va veni,dar indiferent de acest lucru, o sa ma ai pe mine mereu draga mea>:D<

C.L.M. spunea...

Frumos dar cam trist... :-? esti ok?

Te pup, take care:X

Unknown spunea...

Citez M. Eminescu: " Pe cand iubirea de orice fel ar fi ea, lumineaza viata si-i indulceste, ura o-ntuneca, o umple de amaraciune si-o face nesuferita ! "

Tu,dor nebun spunea...

- Cândva mi-ai spus: "Calcă-mi Pământul în picioare, şi va fi Pământul tău".

- Da iubire, aşa am zis, dar trebuia să păşeşti blând... călcai pe visele mele!

Rebeca C. spunea...

- Cândva mi-ai spus: "Calcă-mi Pământul în picioare, şi va fi Pământul tău".


Bocesc!:( M-ai impresionat atât de muult!

Hai, ai grijă de tineee!:*:*

Anonim spunea...

Ce nu-mi plac postările triste :(

alex spunea...

Ganduri aruncate aiuria..