your call

23:07 Edit This 11 Comments »
bună seara, dragule.

cum ţi-a fost ziua ? ahm da, ştiu. o zi luuuungă şi nu foarte uşoară.

hai aici. ştii, poate nu ţi-am mai spus până acum, dar mi-e dor.
şi poate e prea devreme să devin sentimentală, dar mi-e dor.

ştii tu oare cât de bine se contopeşte cartilajul nasului meu cu obrazul tău drept când te sărut ?






încerc să fiu bine.
deşi mă simt uneori ciudat. mă încearcă un amalgam de senzaţii şi sentimente, de care îmi era dor.




Ps. ştiu că e greu cu mine. but take it easy....

11 inimi colorate:

Bianca Tămaș spunea...

Oare de ce exact asa ma simt si eu?

C.L.M. spunea...

Sa ti fie dor e firesc :) Si e normal >:D< asa e iubirea >:D< cand iti este dor iubesti :)

KisseZ:X

julie spunea...

@ Bia.. nu stiu, dar eu momentan sunt dowwwwwn.

@ CLM.. nu ma indoiesc.. >:D<

Bianca Tămaș spunea...

i'm falling down down down..

mda... cam asa ceva. :| Imi vine sa ma rup in bucatele si sa astept sa vina cineva sa ma adune. 8-|

julie spunea...

daca esti sigura ca va veni cineva sa te adune, fa-o, dar daca nu...

:-<

Anonim spunea...

Îmi plac la nebunie postările astea așa romantice :D

Andrei Răduţu spunea...

Foarte sweet. Ai grija cu amalgamul de sentimente ca sunt periculoase pe termen scurt. Iti urez sa ai multa liniste sufleteasca !>:D<

Iris spunea...

Imi aminteste de.."Buna seara, iubite..te`astept ca si cand... numai dragostea noastra ar fi pe pamant!.."

:-<

trage`ti sufletul..o sa va revedeti si dorul va fi alinat..da!>:D<

Anonim spunea...

:)this is the song from me:Di send it to you to make you cry...it's beautiful...and you said you've wished a song like this:D...

julie spunea...

@ Anonim, ai noroc ca te-am recunoscut..

si da, mersi inca o data :D

hain spunea...

geniala treaba asta a ta
"ştii tu oare cât de bine se contopeşte cartilajul nasului meu cu obrazul tău drept când te sărut ?"