Restructurare.

15:35 Posted In , , , , Edit This 11 Comments »
locuiesc într-un apartament cu 2 atrii şi 2 ventricule.
ah, nu. asta e inima mea.
deşi locuiesc rar pe aici, atunci când sunt simt cu adevarat că trăiesc o viaţă intensă. aş vrea să ma mut permanent. e cam deteriorat apartamentul meu. trebuie renovat...
aşa că-mi renovez inima..
ştiu! amprentele trecutului sunt marcate clar în pericard. dar vor dispărea...am introdus un nou drog în sistem.
renunţ la albastrul de pe epicard. de azi va fi alb.mat.pur.simplu. de ce? pentru că-i place. şi îmi place.
renunţ şi la covoarele asortate. e dificil să scapi de toate petele de sânge. diferite adn-uri stau pe covoarele mele.
aşa că le arunc.

e spaţios aparatmentul meu, e suficient pentru doi. dar colecţia mea de artere şi vene nu face faţă.
poate vrei să aduci câteva de la tine..sau te poţi muta aici...

ştiu! va fi greu să faci drumuri mereu până la celule şi inapoi, încărcat cu oxigen..
dar eu te voi aştepta pe canapeaua din atriul drept..

să visăm....






„Ne iubim ca două beţe de chibrituri. Nu vorbim, ci ne aprindem. Nu ne sărutam, ci provocăm «incendii». Cât sunt de înalt, de un metru şaizeci şi şase şi jumatate, corpul mi-e zgâlţâit de un cutremur de pământ. Inima evadează din învelişul-închisoare, se scurge prin artere, îmi ajunge în ţeastă şi se preschimbă în creier. Sunt tot o inima, de la fiecare muşchi până în vârful degetelor!“ Mathias Malzieu, Mecanica inimii 

11 inimi colorate:

Andrei Răduţu spunea...

Foarte frumos spus ! O zi frumoasa !

Goda spunea...

Atat melodia cat si cuvintele sunt extraordinare!

Specii de oameni spunea...

hmmm.. se vede o schimbare in ceea ce scrii. Suna al naibii de bine. Ai transpus totul exact asa cum imi place mie, in dulcele stil contemporan ;))

julie spunea...

@ Rappa.. multumesc la fel. :)
@ Goda.. gracias.
@ Tudor.. se pare ca schimbarea e in sens pozitiv, deci e bine. eu nu o observ, cel putin nu inca. dar cine stie.. poate ai dreptate

Anonim spunea...

Wow! ce profund, ce intens, ce.. frumos!

>:D<

D,Iulia spunea...

Cat de frumos ai spus ! :D:*

Bianca Dobrescu spunea...

ce tare!
original:D!

julie spunea...

@ Bianca.. multumesc! >:D<

Anonim spunea...

Foarte frumos,te felicit:).

Bianca Tămaș spunea...

locuiesc într-un apartament cu 2 atrii şi 2 ventricule.
ah, nu. asta e inima mea.

ce m-am încălzit pe dinăuntru când am citit asta :X

Rucsi. spunea...

chiar imi place <3.