Despre lucruri simple dar esenţiale

12:30 Posted In , , Edit This 2 Comments »
o serie de momente pe care vreau să le păstrez vii pentru mult timp. pentru că ,,esenţele tari se ţin în sticluţe mici" iar lucrurile cu adevărat importante se ascund momente simple.

pentru că nu e nimic mai frumos decât tremurul din vocea celui mai bun prieten atunci când îmi povesteşte de prima lui iubire.

pentru că mă simt specială atunci când oameni care nu mă cunosc mă apreciază pentru ceea ce scriu,ceea ce sunt mai mult decât cei care au ocazia să o facă zilnic; atunci când oameni necunoscuţi îmi destăinuie secrete ascunse sau pur şi simplu îmi cer un sfat; atunci când  un telefon din partea prietenilor îndepărtaţi îmi luminează ziua.

pentru că nu e nimic mai special decât să îmi văd cele mai bune prietene radiind de fericire.
pentru că nu voi uita niciodată noaptea în care i-am dezvăluit mamei secrete.

pentru că zilele de 27 ianuarie; 3,13,15,25,26 februarie; 19,20 martie; 13,22 aprilie; 9,15 mai; 1,15,21 septembrie; 1 noiembrie; 3,16,22,23,27,31 decembrie a fiecărui an vor ramâne întipărite în mintea şi în sufletul meu pentru mult timp. sper că nu vor pieri niciodată pentru că de aceste zile mă leagă amintiri frumoase sau triste. nu are rost să detaliez importanţa fiecărei zile in parte, deoarece fiecare e specială şi unică în felul ei, reuşind să mă marcheze. acestea sunt câteva dintre zilele importante din drumul meu scurt prin existenţă, dar realizez că fiecare zi e o zi specială. şi asta se datorează persoanelor care traversează zilnic prin mintea mea şi nu numai.

 Promit că la 18 ani voi fi mai clară în ceea ce priveşte toate aceste date. :)

Hi-q - Asa-s prietenii
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse

2 inimi colorate:

Anonim spunea...

Înseamnă că te-ai simțit specială când am comentat prima dată? Dacă nu atunci să te simți acum. Îmi place să te citesc :)

julie spunea...

da, m-am simtit. si ma simt si acum.
multumesc!