Tu.

19:32 Posted In Edit This 7 Comments »
Tu, Dorian Gray  al existenţei mele. Perfectul imperfecţiunii mele.
Tu, cu un zâmbet uneşti miliarde de celule creându-mă de fiecare dată.
Tu creezi ţesuturi şi viscere.
Tu întipăreşti cu cerneală permanentă în miocardul meu cuvintele "ai grijă de mine,iubito", într-un miez de noapte
Tu, cu tot ce eşti şi însemni creezi în mine arta. 


Dar şti Tu oare că cu fiecare sistolă inima mea îţi rosteşte numele ?
Dar şti Tu oare  vreau să-mi amintesc trecutul tău ?
Dar şti Tu oare că ţi-aş da trecutul meu, să nu te mai doară ?
Dar şti Tu oare că amprentele mele sunt cicatricile tale ?
Dar şti Tu oare că am grijă de tine prin stele ?

Îţi promit că într-o lume a profanului, eu voi fi templul tău.


7 inimi colorate:

ioana spunea...

si traducerea pentru oameni mai putin poetici nimica pauza?=))) uff:( me sad:(

julie spunea...

draga, cu tine in particular. lectii de romantism. >:D< ar fi un chin pentru tine. :))

ioana spunea...

ooooo da:> =)) lectii de romantism veciii!!!

Geanina Pop spunea...

like like liiiiiike :D

Anonim spunea...

E din Portretul lui Dorian Gray ,nu?:D

julie spunea...

nu. e scrisa de mine. fac doar referire de la Dorian Gray. :)

Anonim spunea...

ohh.. scuze!
Am auzit foarte multe despre cartea aia si nah..
Mi-am propus si eu sa o citesc! ♥