14 ?!

13:26 Posted In Edit This 2 Comments »
e din nou 14 februarie. se presupune că azi trebuie sa ne iubim mai mult decât o facem de obicei.
există oare termeni de comparaţie pentru noi ?
şi oare ce-ar trebui să spun ? ,,Iubitule, azi te iubesc mai mult decât o voi face în alte zile.. " .
nu pot. şi şti de ce? Pentru că ,,te iubesc" e acelaşi. Ai acelaşi ton dulce, aceeaşi privire caldă ca de obicei.

Mă ţii la fel de strâns de mână şi zâmbeşti. Îmi povesteşti despre fericire. Iar eu, eu tac. Şi te ascult. Aş putea face asta o eternitate.
Încep să elucidez misterele din arterele care duc spre suflet. Cu cât respiri mai mult cu atât te ştiu mai bine. Eşti minunat.  Eşti al meu.

Asta e fericire...



Te iubesc. Azi. Şi mâine. Şi... 

2 inimi colorate:

Emma spunea...

sunt de acord cu tine:D
like the song si ultima pare :D
:*:*

Andrei Răduţu spunea...

Foarte frumos spus:)...o seara frumoasa iti doresc in continuare si toate cele bune Julie:)