Life ++

18:47 Edit This 9 Comments »
rulez programul vietii mele de N ori. si de fiecare data gasesc erori. nenumarate.
si uneori regret ca pentru programarea vietii nu exista un manual care sa-mi explice toate erorile. si de ce erorile sunt erori.
incerc sa-mi dau seama ce am uitat sa inserez pentru a rula perfect programul... reflectez.

-------------------------------------------

se pare ca nu am uitat niciun om, eveniment sau defect.

si nu, nu am uitat nici de tine. esti acolo. primul pe lista persoanelor care ma fac sa zambesc.

si deci, viata mea e un program c++, care nu functioneaza la capacitate maxima. trebuie sa repar asta. si stiu cum.

   inserez urmatorul bloc de instructiuni

         if(viata==1)
            {zambete++;
              speranta++;
             }

si uite asa am rezolvat toate problemele. zambind. 


incrementand numarul zambetelor cu fiecare zi ce trece. :)



9 inimi colorate:

Ioan-Cristian Barbu spunea...

noh.. chiar nu ma asteptam la o paralela intre viatsa si un program c++.. recunosc iar m'ai impresionat :)

doar o mica chestie.. tu care faci info sti ca "== 1" in limbajul C poate fi aceeasi chestie cu "adevarat/exista".. da era mai bine daca scriai "!= NULL".. eu zic ca se intelegea mai bine de cineva care n'a intrat in viatsa lui in Borland C++ :P

julie spunea...

mi se pare destul de logic faptul ca ceva egal cu unu reliefeaza existenta. deci nu are rost sa ma complic cu NULL si !+ ca atunci e si mai grav. :))

Biancalena spunea...

foarte, foarte frumos!

KX spunea...

informaticianul filozofand, funny, very funny, a kinda sad funny but still funny.

julie spunea...

if you say so. :)

G spunea...

@ Kx
Si Ion Barbu era matematician si asta nu l-a oprit sa scrie poezii.

So..don't mess with us, mister Radu!:>:))

julie spunea...

exact!! si inca ce poezii. ;;)
fetele de la info stiu cum e >:)

Andrei Răduţu spunea...

Interesanta comparatie;))...salutari Julie:)

Emma spunea...

foarte tare:d Like it:*