Ma intrebi...

11:25 Posted In Edit This 3 Comments »
 "Ce sunt eu pentru tine ? " 
Viata. Un macrosistem de tesuturi, organe si simturi starbatut de suflet. Un atom de iubire intr-un univers nemarginit de speranta,o mutatie genetica unica, benefica inimii mele.

 "De ce ma iubesti ?"
Te iubesc pentru ca te iubesc. In special pentru ca existi.

 "De ce eu ?"
Pentru ca Tu esti "Eu".  Si Eu iti sunt aproape in momentele esentiale ale simplei tale existente. Pentru ca Eu sunt centrul universului tau. Pentru ca atunci cand ti-e greu,cand esti vulnerabil si poate trist, ma cauti. Iar eu sunt aici, acolo, acum. Oriunde, oricand, oricum.


Si ti-as scrie iubirea, dar tu o vezi mereu in mine.
Si acum te intreb eu "Ai nevoie de tine ? " 




3 inimi colorate:

Şcoala Gimnazială ,,Carmen Sylva" spunea...

Avem nevoie de ajutor! Sunt invatatoare la Scoala cu clasele I-VIII, Izvoare, com. Bahna, jud. Neamt. Avem un numar mare de elevi in scoala, dar cei mai multi dintre ei au mare nevoie de hainute, ca sa poata veni la scoala in sezonul rece. Noi, cadrele didactice am adus de acasa, de la copiii nostri, hainute si papuci care nu le mai veneau, dar care erau de stricta necesitate pentru acesti elevi.Va rugam, ajutati-ne, daca puteti cu hainute si papucei, pentru niste copii inimosi care vor sa invete! TEL. 0764888975, Inv. CARAIMAN IONELA-LAURA
Copiii va vor fi recunoscatori!

Ghidush spunea...

Foarte frumos prieten drag:x
o încântare pentru îndragostiţii de pretutindeni şi nu numai.
>:D<

daninho spunea...

so deep :">