12:08 Posted In Edit This 8 Comments »

Hai sa facem un film. 

Un film cu oameni fericiti. Un film despre viata noastra. Oameni minunati. Oameni pe care simpla prezenta a soarelui ii face fericiti. Ce zici?

Hai sa conservam amintirile.

Intr-o cutie de bijuteri.  Pentru vremuri grele. Sa nu uitam cine suntem. Sa nu uitam ca suntem fericiti. Impreuna. 

Hai sa facem ca  fiecare zi sa fie o litera.

Azi e V day. Maine W day. Si tot asa. Unic. 

Hai sa ne mutam intr-un castel de vise. 

Unde fiecare zi incepe si se termina cu culoarea parului Ei. 

Hai sa ne jucam. 

Sa fim copii de altadata. 

Hai sa impartim totul. 

Ce e al meu e si al tau. 

Hai sa fim  noi .Unul. 

8 inimi colorate:

ana spunea...

Interesanta ideie,frumos blog felicitari!

Alexandra spunea...

Desi nu prea suport romantismul..e geniala postarea ta imi place..

App:) Am citit si eu Promisiuni mincinoase.. este foarte interesanta

daninho spunea...

utopie :))

Alexandra spunea...

De catre cine?

Paulyk spunea...

Buna!
Mi-am schimbat domeniu din http://thepaulyk.toateblogurile.ro in http://www.paulyk.ro/
As dori daca se poate sa ma schimbi in Blogroll si acel blog sa il stergi!
Nume: Paulyk Blog
Link: http://www.paulyk.ro/
Eu te-am trecut, astept sa o faci si tu!

Merci,
Paulyk

andreias spunea...

pe gustul meu :D

Anima spunea...

foarte frumos scrii Julie, ai un stil al tau si imi place cum se imbina romantismul cu realitatea, observatiile, chiat taioase uneori, cu idealizarea si cu vocea inimii.
E super!

Francy Pufu spunea...

Perfect :)
de la ce liceu esti? :D