12:08 Posted In Edit This 7 Comments »

Hai sa facem un film. 

Un film cu oameni fericiti. Un film despre viata noastra. Oameni minunati. Oameni pe care simpla prezenta a soarelui ii face fericiti. Ce zici?

Hai sa conservam amintirile.

Intr-o cutie de bijuteri.  Pentru vremuri grele. Sa nu uitam cine suntem. Sa nu uitam ca suntem fericiti. Impreuna. 

Hai sa facem ca  fiecare zi sa fie o litera.

Azi e V day. Maine W day. Si tot asa. Unic. 

Hai sa ne mutam intr-un castel de vise. 

Unde fiecare zi incepe si se termina cu culoarea parului Ei. 

Hai sa ne jucam. 

Sa fim copii de altadata. 

Hai sa impartim totul. 

Ce e al meu e si al tau. 

Hai sa fim  noi .Unul. 

7 inimi colorate:

ana spunea...

Interesanta ideie,frumos blog felicitari!

Александра spunea...

Desi nu prea suport romantismul..e geniala postarea ta imi place..

App:) Am citit si eu Promisiuni mincinoase.. este foarte interesanta

daninho spunea...

utopie :))

Александра spunea...

De catre cine?

. spunea...

pe gustul meu :D

Alina Dospinescu spunea...

foarte frumos scrii Julie, ai un stil al tau si imi place cum se imbina romantismul cu realitatea, observatiile, chiat taioase uneori, cu idealizarea si cu vocea inimii.
E super!

Coccinelle spunea...

Perfect :)
de la ce liceu esti? :D