Si tu poti sa fii Mos Craciun

15:23 Posted In Edit This 3 Comments »

Datorita Consiliului Local al Tinerilor din Medias, cateva zeci de copii cu probleme sociale vor primi cate un zambet de Craciun. In perioada 7-10 decembrie, in fiecare liceu s-au amenajat centre de colectare ale jucariilor si hainelor. Daca ai vrut sa oferi ceva, ai avut posibilitatea.

In cursul zilelor de luni si marti vom imparti tot ceea ce am primit de la voi. Vom face niste copii fericiti.

Le multumesc pentru spirjinul acordat tuturor celor care s-au implicat, pentru jucariile si hainutele la care ati renuntat pentru o cauza nobila.

3 inimi colorate:

Andrei Răduţu spunea...

Eu zic ca fiecare dintre noi poate fi Mos Craciun daca cu adevarat isi doreste:)

julie spunea...

micutule Mos Craciun, ai vazut ce lista am mai sus. :-"

:))
>:D<

Andrei Răduţu spunea...

Pai dap;))...ti-am spus eu ca Mos Craciun asta al tau e cam intelectual:))