Sa aberam pe o tema data 6

13:56 Posted In Edit This 8 Comments »

Tema de azi : Trebuie sa participati la o misiune la o baza lunara, unde veti fi lasat singur timp de 2 luni, sau daca refuzati trebuie sa locuiti la un far, pe o insula mica, undeva în largul Atlanticului.Care din cele doua variante o alegeti si ce va luati cu voi?

 In mijlocul Atlanticului. Daca as avea posibilitatea sa locuiesc intr-un far pe o insula pustie nu as putea sa ma lipsesc de cateva amanunte. 

In primul rand, mi-as lua prietenii cei mai buni cu mine, pentru ca stiu ca in compania lor, acele doua luni vor trece ca si cum nu ar fi fost. Imrepuna cu prietenii mei voi petrece cele mai minunate zile  stand la plaja, mancand tot ce apucam...[oricum nu mancarea conteaza, apa potabila sa fie] , inotand.

In bagajul meu extralarge vor avea loc cateva romane de suflet, superba mea colectie de cercei [nu ma laud, dar si in pustietate trebuie sa port cercei. nu trebuie sa am parul aranjat sau sa fiu machiata, trebuie sa am cercei. :D] , un ursulet si un jurnal. 

ps. imi pare rau ca nu am "aberat" mai mult, dar sunt in criza de timp 

Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume ....Canguru,Cell61, Compadvice, Gamalia, Geocer, Giulia Szavo, Iulia, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

 

8 inimi colorate:

nakudo spunea...

sincer si direct..te imbratisez pentru ceea ce esti...

adizzy spunea...

cum intrii in acest joc? sau de unde iei temele?

julie spunea...

a facut Geoger un joc pe blogul lui, viziteaza-l.:D

giulia spunea...

dulce Julie. Ai grija cu cerceii în apa, pentru ca eu mi-am pierdut unul anul trecut. Si apoi marea, nu e ca piscina, curentii de apa ti-i duc într-o clipìta.

salutari.

Anonim spunea...

ori pe un far, ori singur in mijlocul atlanticului...acelasi lucru.
sunt persoane care-si doresc liniste. 2 luni nu e mult...

Orry spunea...

am lipsit ieri din motive tehnice!
Dar te-am gasit tot in mijlocul atlanticului! Urrraaaa!
De fapt, 2 luni nu trec chiar asa cat ai zice peste!

Geocer spunea...

Julie, sper sa nu uiti ca azi tu trebuie sa propui tema pentru maine.
Pentru adizzy : poti participa si tu, dar tema o vei gasi in fiecare zi pe alt blog. Programarea insa o vei gasi la mine pe blog in articolul "Les jeux sont faits...". Daca intr-adevar participi, ar fi bine sa lasi pe ici pe colo cate un comentariu ca sa stim si sa venim si noi sa citim ceea ce ai scris. Bafta !

Andrei Răduţu spunea...

Frumos...si eu mi i-as fi luat cu mine, dar am zis ca ma trimit astia singur:))