Sa aberam pe o tema data 7

20:16 Posted In Edit This 5 Comments »

Cat scurta e vacanta mare...pai e cam scurta. Cand te plictisesti vara trece repede. Eu vara asta nu m-am prea plictisit, foarte putin timp l-am pierdut acasa...si regret chestia asta.  

Timpul zboara cand te distrezi, cand lenevesti in pat pana la orele amiezii, cand te ascunzi de canicula de afara.  Discutii interminabile pe mess, 12 ore pe zi, discutii interminabile in fata blocului alte 12 ore[dar din alta zi] , vacanta. Mare, plaja, [pentru o secunda o sa fiu pitzi] "tipi buni si bronzati" si alte fitze de genu'...

Strand, soare, crema de plaja...rochite colorate bijuuuri.:x Lectii de scris cu mana stanga...

excursii..petreceri..apus.

time flyes...

i want it back. xD

Acest articol este scris in cadrul jocului "Sa aberam pe o tema data". In afara de mine, in cursul zilei de azi vor abera pe aceasta tema si ceilalti participanti si anume ....Canguru,Cell61, Compadvice, Gamalia, Geocer, Giulia Szavo, Iulia, Leo, Little Red, Nakudo, Orianda, Rappa_ru, Simion Cristian

5 inimi colorate:

Andrei Răduţu spunea...

Stiu cum e...;asa ca va veni si vremea cand ne vom relaxa din nou:)...o seara buna:)

little RED spunea...

julie unde e tema?

EmaPirciu spunea...

Lectii de scris cu mana stanga? Ai avut o vacanta mare cam mare daca ai avut timp de asta

cell61 spunea...

Lecţii de scris cu mâna stângă? Vorbeşti serios? Mi se pare super tare. Eu nici cu mâna dreaptă nu mai ştiu să mai scriu, de când cu computerele astea...

Anonim spunea...

invatat o multime