Lucky.

23:01 Posted In Edit This 6 Comments »

Jason Mraz - Lucky
Asculta mai multe audio Muzica

6 inimi colorate:

blueskyro spunea...

Realizez Headere si Bannere Free pentru bloguri, daca te intereseaza viziteaza-ma @ http://blueskyro.wordpress.com

Andrei Răduţu spunea...

Hmmm...sa inteleg ca te simti norocoasa ?;))...e bine asa:)

blueskyro spunea...

Multumesc mult,pana maine o sa-ti realizez un header dar te rog sami lasi dimeniunile necersare :D

blueskyro spunea...

Julie,lasa-mi dimensiunile necesare,apropo vrei si header si banner?:D
Incearca sa pui cu poza linkul spre site-ul meu !

crystalball spunea...

sa vedem. de ce sa te chinui sa urmaresti un film zi si noapte fara pauza? pierzi esenta. fiecare serial are o tema, ceva special. tu l-ai urmarit adormita, nemancata si cu siguranta ai pierdut multe din el.
am facut un calcul sa vedem daca intr-adevar iti ia 5 zile sa il vezi. iti ia 4 (5 sezoane x 25 de episoade x 50 min = 104 ore = 4 zile si 34 de minute) dar care e placerea de a sta lipita de monitor nonstop sa vezi un film? si probabil ai mai si adormit din cand in cand daca intr-adevar ai stat 4 zile sa il vezi. trist si prostesc in acelasi timp.

julie spunea...

pai...nu fiecare sezon are 25 de episoade, si tine in jur de 42 de minute, si l`am urmarit ff atenta. si nu am murit de foame, si nici de somn. nu am pierdut niciun detaliu. si am insistat sa-l vad asa pentru ca`mi place enrom de mult. si episoadele le`am mai vazut de N ori. dar acum am zis sa fac o "cura" de serial intelegi?!